ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
МОТОСПОРТИВНОЇ СЕРІЇ ЗАХОДІВ
«UA RIDERS CUP 2018»

З метою популяризації й пропаганди мотоциклетного спорту в Україні, підвищення спортивної майстерності мотоспортсменів і аматорів України, залучення молоді до занять мотоциклетними видами спорту, розвитку й зміцнення дружніх контактів між спортсменами в умовах товариської зустрічі, проведення активного відпочинку і приємного дозвілля в дружньому колі, протягом 2018 року проводитиметься Серія мотоспортивних заходів «UA Riders CUP 2018».

Порядковий номер етапу Дата проведення Назва заходу Місце проведення
 І  29.04.2018  «Dnepr Riders CUP 2018»

м.Кам’янське,

Картодром «Дніпрокарт»

 ІІ 10.06.2018  «Odessa Riders CUP»

 Одеса

ІІІ 15.07.2018  «Romania Riders CUP»  Бухарест
IV  19.08.2018

 «Kiev Riders CUP»

 

 Київ
 Фінальний етап  16.09.2018  «UA Riders CUP 2018»

м.Кам’янське,

Картодром «Дніпрокарт»

Загальне керівництво та контроль над проведенням окремого заходу-етапу здійснює Організатор кожного етапу. Організатор залишає за собою право в будь-який час змінювати умови проведення заходу з обов’язковим повідомленням про це усіх учасників.

Програма заходу (приклад):

Час орієнтовно День
8.00-10.00 Реєстрація учасників
8.00-10.00 Технічний контроль транспортних засобів учасників
10.00-12.00

Вільні тренування по класах

12.30 – 14.30

Кваліфікаційні заїзди

15.00 — 17.00

Гоночні (фінальні) заїзди

17.00 – 17.30

Нагородження учасників

Загальне керівництво та контроль над проведенням окремого заходу-етапу здійснює Організатор кожного етапу.
Організатор залишає за собою право в будь-який час змінювати умови проведення заходу з обов’язковим повідомленням про це усіх учасників.

Вимоги до учасників

До участі в етапах Серії мотоспортивних заходів «UA Riders CUP 2018» допускаються:
Фізичні особи 16 років і старше, що мають водійське посвідчення із правом керування транспортним засобом (мотоциклом) категорії «А».
Внесок за участь – становить 1000 гривень.
При реєстрації кожний учасник надає:
— заповнену в повному обсязі та підписану ним заявку на участь у заході;
— водійське посвідчення (з відкритою категорією «А»);
— свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу – мотоцикла, на якому він планує прийняти участь у заході;
— особистий страховий поліс (договір страхування) від нещасних випадків підвищених ризиків ( у тому числі при участі в спортивних заходах), на суму не менш ніж 20000 гривень, що діє в період проведення заходу. Організатор надає можливість оформлення даних страхових полісів на місці під час реєстрації.

Учасник в обов’язковому порядку зобов’язаний надати для технічного контролю свій мотоцикл, а також надати для огляду мотоекіпірування (шолом мотоциклетний тільки закритого типу «інтеграл», рукавички c захистом, мотоциклетні чоботи /черевики, захисні цілісний комбінезон або куртка і штани, рекомендуються тверді налокітники, наколінники та захист плечей, у тому числі вбудовані в куртку і штани, твердий захист хребта). Усе надаване екіпірування не повинно мати ушкоджень (тріщини, надриви, сколи і т.п.).

Не допускаються учасники, що перебувають у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, що вживають медичні та/або інші препарати (таблетки, напої та ін.), які можуть обмежити та/або в якому-небудь ступені вплинути на здатність водія керувати мотоциклом.
Організатор має право в будь-який час проведення заходу затребувати від учасника проходження медичного огляду, проведеного лікарем траси або лікарем швидкої (екстреної) медичної допомоги. У випадку відмови учасник може бути не допущений організатором до участі у заїздах.
Організатор має право відмовити в допуску до заїздів на треку тих учасників, стан здоров’я яких на думку лікаря не дозволяє управляти транспортним засобом або технічний стан транспортних засобів яких на думку організатора (технічного контролю) дозволяє засумніватися в його технічній справності.

Учасники зобов’язані під час проведення заходу негайно повідомляти Організатора (представника організатора, маршала на трасі) про погіршення стану свого здоров’я, а у випадку не повідомлення – прийняти всі ризики і нести відповідальність у повному обсязі за будь-який можливий збиток заподіяний ним третім особам.

Поділ учасників на класи

Усі учасники будуть розподілені на класи відповідно до заявлених характеристик мотоциклу і учасників (водіїв).
Класи:
«Superbike 1000» — (з обсягом двигуна від 750 до 1200 куб.см). Підготовлені мотоцикли для трекової їзди з обмеженою кількістю до 12 учасників.
«Supersport 600» — (з обсягом двигуна від 250 до 600 куб.см). Підготовлені мотоцикли для трекової їзди з обмеженою кількістю до 12 учасників.
«Streetbike» — учасники, що не потрапили в класи «Superbike 1000», «Supersport 600» з обмеженою кількістю до 10 учасників
«Amateur» — учасники на міських мотоциклах, що не потрапили в клас «Streetbike».

Технічні вимоги до транспортних засобів учасників

До участі в заході допускаються технічно справні серійні мотоцикли або мотоцикли, підготовлені згідно технічним вимог для участі в шосейно-кільцевих мотоциклетних перегонах в Україні.

Під час проведення заходу (заїздів) на трасу не допускаються:
— мотоцикли, які підготовлені для змагань типу « крос-ендуро»;
— мотоцикли, які по своїй конструкції або технічному стані не здатні розвивати швидкість більш 80 км\год (якщо інше заздалегідь не узгоджено з організатором);
— мотоцикли, оснащені гальмівними колодками із залишковою товщиною не менш 2 мм у найгіршому місці, крім роздільної проточки. Шини повинні мати залишкову глибину протектору не менш 1мм;
— мотоцикли з демонтованими або відключеними передніми або задніми гальмами;
— мотоцикли із встановленими дзеркалами заднього огляду і додатковими кронштейнами кріплення реєстраційного знаку. Дзеркала додаткові кронштейни кріплення реєстраційного знака повинні бути демонтовані;
— мотоцикли з дугами/рамками/майданчиками кріплення багажу/багажних кофров;
— мотоцикли, кріплення вузлів і агрегатів яких, що впливають на безпеку, ненадійно закріплені;
— мотоцикли, що мають витоки будь-яких рідин;
— мотоцикли з не заклеєним армованим скотчем світловими приладами (фари, задній ліхтар, покажчики поворотів).
— брудні мотоцикли;
— без нанесеного бортового (стартового) номеру .

Мотоцикли, підготовлені згідно технічних вимог будь-яких офіційних змагань, повинні мати чинний Спортивний технічний паспорт, виданий будь-якою національною федерацією мотоциклетного спорту.

Відповідальність учасників заходу

Учасник під час заходу зобов’язується дотримуватися Правил проведення та своїми діями не перешкоджати проведенню цього заходу.

З моменту реєстрації учасник приймає на себе всю повноту відповідальності за будь-які наслідки, пов’язані з технічною непідготовленістю його транспортного засобу та за свої дії в період проведення заходу. Організатор не відповідає за збиток, заподіяний учасником або його транспортним засобом у ході проведення заходу. Уся відповідальність покладається на винних осіб. Учасник також несе повну відповідальність за дії своїх механіків і осіб, що його супроводжують.

Стартові номери та наклейки.

Стартові номери присвоюються учасникам заходу (спортсменам) на початку сезону та зберігаються до останнього етапу. Зміна стартових номерів або виступ під одним номером різних учасників на різних етапах заборонено.
Учасники зобов’язані протягом усього часу проведення заходу використовувати стартові номери і наклейки допуску до заїздів, видавані Організатором при реєстрації. Стартовий номер повинен бути наклеєний на передньому та бічних обтічниках мотоциклу. Учасник може використовувати стартовий номер, який уже є на його мотоциклі, повідомивши цей номер Організаторові при реєстрації і за умови, що цей номер не зайнятий. Збіг номерів учасників не дозволяється. Наявність на мотоциклі різних стартових номерів не дозволяється. Наклейка допуску мотоцикла до заїздів повинна бути наклеєна на передній обтічник мотоциклу. Мотоцикли без наклейки не допускаються до заїздів. При кожному виїзді з пит-лейну учасник зобов’язаний знизити швидкість або зупинитися перед представником Організатора для перевірки наклейки.

Траса

Дистанція треку – від 1100 метрів до 4500 метрів.
Трек є дорогою з однобічним рухом з напрямком руху проти годинникової стрілки.
Дозволено рух виключно за схемою, що передбачена конфігурацією траси.
Повороти, а також зони в’їзду і виїзду можуть проходитися учасниками винятково в межах позначеного полотна траси.
На всій трасі зупинку під час заїздів заборонено!
Розворот на трасі заборонено!
Заїзд на трасу і з’їзд із неї дозволені тільки в спеціально позначених місцях.
З’їзд на сервісні дороги заборонено!

Гоночні (фінальні) заїзди і дистанція для класів:

Черговість розміщення на стартовій решітці на гоночний (фінальний) заїзд — по класах у порядку кваліфікаційного часу.
Дистанція гоночного (фінального) заїзду становить:
16 км для класу «Superbike 1000»,
16 км для класу «Supersport 600»,
16 км для класу «Streetbike»,
12 км для класу «Amateur».

Хронометраж

Кожному учаснику буде наданий транспондер для хронометражу часу пройдених кіл. Використання транспондеру обов’язкове. Учасник-водій відповідає за збереження, ушкодження та втрату транспондеру. По закінченню заїздів учасник-водій зобов’язаний повернути транспондер Організаторові. У випадку втрати або ушкодження транспондера, учасник-водій зобов’язаний відшкодувати Організаторові повну вартість транспондера в розмірі 6000 гривень.

Умови участі в заїздах

Загальні умови для всіх заїздів:

1. Заїзди проводитимуться по черзі для кожного класу учасників.

2. Один учасник має право брати участь у заїздах тільки свого класу.

3. Старт заїзду – по стартовій решітці.

4. Учасник, що перебуває на першій позиції стартової решітці, розташовується із зовнішньої сторони стосовно першого повороту треку.

5. Час проходження учасниками кіл під час заїздів ведеться електронними системами хронометражу.

6. Старт заїздів. Перед стартом заїзду учасники, виїжджаючи на трасу, доїжджатимуть до стартової решітці і підкорятимуться вимогам маршалів (судді заїзду на трасі), займатимуть місця на стартової решітці. Після формування стартової решітці учасники, підкоряючись командам маршалів, виїжджають на одне «прогрівочне» коло і завершують його, кожний на своєму стартовому місці. Старт заїзду дається з місця, згідно прапорової або світлофорної сигналізації. Положення стартового прапору паралельно поверхні означає — «приготуватися!». Не пізніше 10 секунд прапор піднімається нагору, що є сигналом до старту й початком заїзду.
Якщо учасник з якої-небудь причини не може стартувати (заглох мотоцикл і т.п), він повинен підняти ПРАВУ руку нагору. Старт заїзду відкладається, але не більше ніж на дві хвилини. Цей вид сигналізації повинен бути поданий ДО початку прапорової сигналізації маршалом.
Якщо учасник-водій не зміг стартувати, він повинен до завершення першого кола забрати мотоцикл зі стартової решітці у внутрішній бік стосовно першого повороту.

7. Обгони, вчинені в процесі заїзду, контролюються учасником, що обганяє. Він же зобов’язаний забезпечити безпеку вчиненого маневру. Обгін, уважається завершеним, якщо учасник, що обганяє, перебуває поперед обгоняємого та із цього моменту, вони міняються ролями. Відповідно, безпечне завершення маневру є відповідальністю учасника, що перебуває позаду. Учасник, який винний у порушенні правил обгону, знімається із заїзду.
Дотримання безпеки при обгоні є відповідальністю учасника, що здійснює обгін. При цьому, то учасник, якого обганяють, побачивши того, хто обганяє, не повинен робити різких змін траєкторії, розгонів або гальмувань.
У зоні аварії обгін категорично заборонений!

8. Кожний учасник може розганяти тільки до такої швидкості, на якій він може зберігати постійний контроль над своїм мотоциклом, не створюючи небезпеки і не піддаючи ризику інших учасників.
Зокрема, діють наступні правила:
Якщо в процесі заїздів, виникла небезпека для учасників, маршали сигналізують «жовтими прапорами». Учасники зобов’язані не обганяти один одного, не робити різких маневрів, не розганяти й не гальмувати різко з метою перешкоди супротивникам. Порушення – пеналізується переміщенням на два місця нижче в підсумковому результаті заїзду.

9. У випадку падіння, зіткнення або вильоту учасника із траси, інші учасники повинні знизити швидкість на даній ділянці траси та продовжувати рух, не зупиняючись. Допомога даному учасникові буде надана маршалами.
Якщо буде потреба виїзду машини швидкої (екстреної медичної) допомоги на трасу, заїзд зупиняється.

10. Якщо для евакуації учасника або мотоциклу потрібна зупинка заїзду, маршали сигналізують «червоними прапорами». Їхня дія — заїзд зупинений, необхідно знизити швидкість до мінімуму або зупинитися, якщо на це вказують маршали. Не відновляти руху без команди маршалів. Якщо вказівок зупинитися не було, необхідно рухатися на мінімальній швидкості на піт-лейн. Якщо до моменту вивішування «червоних прапорів», заїзд пройшов 70% дистанції й більш — заїзд припиняється, результат розраховується по колу, що передує інциденту. Якщо менш 70% — дається рестарт, з розміщенням на стартовій решітці згідно з колом, що передує інциденту. Дистанція – час, що залишився.

11. У випадку зупинки мотоциклу на трасі внаслідок аварії, через поломку або по будь-якій іншій причині, мотоцикл евакуюється службою евакуації відповідно до вказівок співробітників Організатора та/або маршалами траси.

Технічна допомога, піт-лейн

Технічна допомога та сервіс може здійснюватися учасниками тільки в спеціально відведених для цього зонах.

Швидкість на піт-лейн обмежено 30 км/ч. Забороняється зупинка мотоцикла на стороні піт-лейн, призначеного для руху. При виїзді з піт-лейн учасник зобов’язано пропустити учасників, що перебувають на прямий старт/фініш.
При заїзді на піт-лейн учасник зобов’язаний заздалегідь зміститися на праву сторону траси й знизити швидкість.
Різкий маневр для заїзду на піт-лейн заборонений.

Підведення результатів заходу

По закінченню заїздів Організатор визначає трійку учасників-водіїв кожного класу, що показали кращі часи під час гоночних (фінальних) заїздів, які одержують нагороди (кубки. Дипломи чи інші) та призи, що визначає кожний Організатор.
Усі питання за результатами заїздів вирішуються Організатором.

Класифікація, порядок нарахування очок та розподіл місць.

Особистий залік:

На кожному заході-етапі всім учасникам-водіям, що фінішували, нараховуються очки за наступною схемою:

Місце / Клас

«Superbike 1000»

«Supersport 600»

«Streetbike»

«Amateur»

1

15

15

15

8

2

12

12

12

6

3

10

10

10

5

4

8

8

8

4

5

6

6

6

3

6

5

5

5

2

7

4

4

4

1

8

3

3

3

1

9

2

2

2

1

10 і далі

1

1

1

1

На кожному заході-етапі Організатор має право призначати будь-які інші додаткові номінації (ніж залік по класах), наприклад, «кубок YAMAHA» , «наймолодший учасник», «miss треку» та інші. Порядок визначення результатів у номінаціях затверджуються Організатором і вказується в додаткових регламентах заходів.

Особистий результат учасника-водія в цілому по Серії мотоспортивних заходів «UA Riders CUP 2018» визначається по сумі очок, набраних ним на всіх заходах-етапах.

У випадку рівності результатів, першість визначається на основі кількості кращих результатів у заходах-етапах (кількість перших місць, кількість других місць і т.д.), в яких водій прийняв участь. Якщо і у цьому випадку зберігається рівність, то береться до уваги дата етапу, на якому був показаний найвищий результат, при цьому пріоритет віддається останньому результату.

Командний залік:

Команда може і повинна бути заявлена перед початком Серії через заявку, подану Організаторові. У заявці повинні бути зазначено:
— Назва команди;
— Власник, директор команди;
— Водій-учасник;
— Механіки;
— Тренери водіїв-учасників.
Склад команди визначається поданою заявкою відповідно на кожний захід-етап.

Вартість участі в командному заліку «безкоштовно».

У кожній команді на кожному із заходів-етапів може бути заявлено від двох до трьох учасників-водіїв. Водій може бути заявлений тільки в складі однієї команди.
Протягом всієї Серії команди можуть дозаявляти водіїв-учасників до свого складу.
Перехід учасників-водіїв з команди в команду протягом Серії заборонений!

Після кожного заходу –етапу, кожній команді зараховується найбільша кількістю очок, набраних у особистому заліку двома і менше водіями-учасниками цієї команди.
Першість серед команд визначається за підсумками Серії по найбільшій сумі очок, набраними командами на всіх заходах-етапах цієї Серії.

Нагородження в командному заліку Серії мотоспортивних заходів «UA Riders CUP 2018» проводитиметься на фінальному етапі під час проведення підсумковому нагородження за результатами сезону 2018 року.

Сигнальні прапори:

Під час заїздів застосовується наступна сигналізація прапорами: проведення підсумковому нагородження за результатами сезону 2018 року.

Жовтий прапор

Учасники повинні знизити швидкість на даній ділянці траси, обгони заборонено до появи зелених прапорів.
 

Червоний прапор

Заїзд закінчений, припинений або припинений достроково, учасники повинні знизити швидкість і заїхати на піт-лейн на цьому ж колі, обгони заборонено.
 

Зелений прапор

Скасування дії жовтого або жовто-червоного прапорів, учасники можуть продовжувати рух у звичайному режимі.

Чорний прапор

Учасник, якому показаний чорний прапор, повинен знизити швидкість і заїхати на піт-лея на цьому ж колі.
 

Блакитний прапор

Сигналізація про наближення позаду більш швидкого водія. Водій, якому показаний блакитний прапор, зобов’язаний пропустити водія, що обганяє.
 

Картатий прапор

Закінчення заїзду. Усі водії повинні на цьому ж колі заїхати на піт-лейн.

Правила внутрішнього режиму та режиму безпеки під час заходу

Кожна фото- і відеозйомка під час проведення заходу дозволена учасникам і відвідувачам тільки в паддоке, у боксах і на піт-лейні. Кожна фото- і відеозйомка, що відображає трасу або її частини, дозволяється використовувати в комерційних цілях або для загально доступної публікації тільки з попередньої письмової згоди Організатора.

Без попередньої згоди Організатора будь-яка комерційна діяльність (наприклад, фотографування, торгівля, реклама) під час проведення заходу і на трасі заборонена.

Учасникам і відвідувачам (уболівальникам) заборонений доступ на сервісні доріжки траси.